Teenuse disaini kombineeritud protsess
Teenuse disaini viimane etapp on teenuse turule viimine ja juurutamin, kus loodud ja testitud teenus lastakse käiku. Teenuse disaini panus selles etapis peitub motivatsiooni, kommunikatsiooni ja koolituste samaaegsete sammude arendamises ja koordineerimises. Arendatakse organisatsiooni protsesse ja IT lahendusi. Teenuse disaini kasutatakse ka teenuse sisemise ja välise kommunikatsiooni loomiseks erinevate teenuste vahel.
Peale turule viimise etappi järgneb täiendav avastamise etapp, mille eesmärk on hinnata turule viidud teenuse kvaliteeti ja otsida täiendavat uuenduslikkuse potentsiaali. Seega teenuse disain ei ole ühekordne tegevus vaid pidev ja lakkamatu protsess teenuse süsteemis.
Teenuse disainis kasutatakse turule viimise etapis järgmiseid meetodeid: teenuse prototüüp, kogemuse prototüüp, teenuse plaan, teenuse spetsifikatsiooni dokument, tasakaalu liin, juhtdokument.
Kasutatud materjale teenuse disaini kombineeritud protsessis
Mager, B (2009a). Why service design? Osa nr.1 Share2solve kodulehekülg http://share2solve.org/introtosd/start/Main.html
Mager, B.(2009b). How to design the service experience? Osa nr. 3 Share2solve kodulehekülg http://share2solve.org/introtosd/start/Main.html
Miettinen, S., Koivisto, M. (2009). Designing Services with Innovative Methods. Keuruu: Otava Book Printing Ltd
Moritz, S., Mager, B. (2005). Service Design, Practical access to an evolving field. KISD
http://stefan-moritz.com/welcome/Service_Design_files/Practical%20Access%20to%20Service%20Design.pdf
Teenuse disaini viimane etapp on teenuse turule viimine ja juurutamin, kus loodud ja testitud teenus lastakse käiku. Teenuse disaini panus selles etapis peitub motivatsiooni, kommunikatsiooni ja koolituste samaaegsete sammude arendamises ja koordineerimises. Arendatakse organisatsiooni protsesse ja IT lahendusi. Teenuse disaini kasutatakse ka teenuse sisemise ja välise kommunikatsiooni loomiseks erinevate teenuste vahel.
Peale turule viimise etappi järgneb täiendav avastamise etapp, mille eesmärk on hinnata turule viidud teenuse kvaliteeti ja otsida täiendavat uuenduslikkuse potentsiaali. Seega teenuse disain ei ole ühekordne tegevus vaid pidev ja lakkamatu protsess teenuse süsteemis.
Teenuse disainis kasutatakse turule viimise etapis järgmiseid meetodeid: teenuse prototüüp, kogemuse prototüüp, teenuse plaan, teenuse spetsifikatsiooni dokument, tasakaalu liin, juhtdokument.
Kasutatud materjale teenuse disaini kombineeritud protsessis
Mager, B (2009a). Why service design? Osa nr.1 Share2solve kodulehekülg http://share2solve.org/introtosd/start/Main.html
Mager, B.(2009b). How to design the service experience? Osa nr. 3 Share2solve kodulehekülg http://share2solve.org/introtosd/start/Main.html
Miettinen, S., Koivisto, M. (2009). Designing Services with Innovative Methods. Keuruu: Otava Book Printing Ltd
Moritz, S., Mager, B. (2005). Service Design, Practical access to an evolving field. KISD
http://stefan-moritz.com/welcome/Service_Design_files/Practical%20Access%20to%20Service%20Design.pdf
No comments:
Post a Comment